BLINC
Dé boutique waar je terecht kunt voor de leukste fashion. Wekelijks zijn wij op zoek naar musthaves geïnspireerd op de laatste nieuwtjes van de catwalk en modebloggers. De opdrachtgever vroeg een zwart wit logo met een ‘Blinc’ element erin, maar niet met glitter.
www.blincboutique.nl
Floor Faber
YOGINI ROSA FOUNDATION
Deze stichting ondersteunt vrouwen met de diagnose (borst)kanker, door het organiseren van yoga retreat weken in een veilige omgeving op Tenerife samen met andere vrouwen, begeleidt door een deskundig team. In het logo heb ik geprobeerd de stappen die vrouwen door moeten nemen om weer in balans met zichzelf te komen. En de cirkel symboliseert tevens de zon op het eiland Tenerife.
PAND RAAK
Villa Zout.nl
Naast een visitekaartje hebben we een super leuke ansichtkaart gemaakt. Met de gedachtegang van ouderwetse flessenpost. Dit thema komt vaker voor in deze huisstijl. De website hebben we ook de sfeer van verzilt hout neergezet. Veel beeld geeft een goede sfeer van de zomerhuizen.
Villa Zout
Dit logo is ontwikkeld voor een Selfcaterred Summerhouse, zoals de eigenaren het zelf benoemen. Mooie appartementen in de verhuur aan Zee. De sfeer wilde we wat stoer vanwege thema’s als zeemannen, zilte zee, toegankelijke sfeer met een knipoog. Dat zie je terug in de huisstijl en website.
WWW.VILLAZOUT.NL
Logopedie praktijk ‘de kletsmajoor’ in Rotterdam
Logo moest zeker ook kinderen aantrekken. De majoor afgebeeld als een klein majoortje. Medaille wordt een belangrijk spelelement binnen de praktijk. Ook alles is volledig teruggekoppeld in de responsive website.
Ons eten
Logo voor bedrijf van 2 biologische kookfreaks. Icoon moest universele uitstraling van ‘eten’ hebben. En liefst als soort eigen handschrift. Heldere en hygiënische look was de vraag.
Toos
JE-architecten
Architecten bureau JE-architecten uit Alkmaar. Neon rood en groen. Logo en website helemaal in een stijl van helder en zakelijk maar dat met iets meer lef door het opvallende neon.
Sportbilly.nl
Sportbilly is een online webwinkel voor sportkleding voor verenigingen. Stoer en fris was de briefing.
TeamBouke.nl
De kernwoorden bij TEAMBOUKE.NL zijn: samenwerken, ontwikkelen en effectiviteit verhogen. Daarom simpel en sterk logo met bouwstenen. ‘Overzichtelijk en duidelijk’ lettertype gekozen, want zo werkt de opdrachtgever ook het liefst…
TRAININGEN & ACTIVITEITEN OP INSPIRENDE LOCATIES